stomac.

- Cred ca am inceput sa controlez vremea.
- Cand?
- Aseara.
- Aseara a fost senin.
- Si nici nu ar fi avut de ce sa fie altfel.
- A fost senin de 2 saptamani jumate .
- Si nici nu mi-as fi dorit sa fie altfel.


Degetele de la mana mea stanga se mananca intre ele si nu

- Je n'avais plus beaucoup de plaisir a leur casser la gueule , voila le truc. Je m'etais habitue. J'etais blanc. Machinalement, je lissai de la main le revers de mon smoking.
- Imi place cand vorbesti franceza.
- Iti place pentru ca nu-ntelegi nimic.
- Ce ai zis?
- Nu am zis eu. Cel putin nu cred. Nu-mi amintesc cine a zis-o asa ca am inceput sa o zic de atatea ori pana o sa-mi dau seama. Am citit undeva ca daca treci cu mana peste scrisul unei persoane poti sa simti tot ce a simtit cel care a scris.
- Cea.
- Ce?
- Sau cea care a scris.
- Nu cred.
- Oricum nu are nicio legatura. Nu?
- Nu.
- Incerci sa simti ce a simtit francezul ala?
- Nu, incerc sa fiu francezul ala.
- De ce?
- Pentru ca pun pariu ca era imbracat foarte bine.
- Si?
- Si i s-ar vinde lumea pe plaja, pe strada, in magazine . I-ar da biletele, indiferent de circumstante, l-ar intreba de poezii pentru a omori papagali, l-ar lasa sa-i vrajeasca.
- Sa le.
- Ce?
- Sau sa le vrajeasca.
- Ma indoiesc.
- Oricum, nu conteaza. Si daca ti s-ar vinde lumea ce ai face?
- As cumpara-o.

Degetele de la mana ta stanga se beau intre ele de ceva timp. Nu te enerveaza deloc?

daca nu ne-am mai opri din vorbit am spune atat de multe incat nu ar mai fi important ce avem de spus si nimeni n-ar mai vrea sa spunem nimic si daca ai vrea sa spui ceva ar trebuie sa nu mai spui nimic altfel nu te-ar auzi nimeni. pacat ca noi vorbim atat de putin.

step on my trip

Se scurg imagini de pe o retina pe alta. Nu am nevoie de timp si nici timp de nevoi. E prea multa viteza in derularea imaginilor si retina nu proceseaza snapshoturile tale. M-ai atarnat cu susu-n jos si tot asteptam timpul. Un timp, doi timpi, trei timpi, patru. Visam pentru ca nu mai putem continua sa nu visam si dormim toata ziua aceea in care s-ar fi ivit ocazia sa

Defectele ne atrag atentia. Ne fac sa pierdem din viteza. Viteza exista pentru ca o pierdem. O pierdem din cauza defectelor. Suntem defecti.

Un poet scria la tabla o ecuatie simpla, dar greselile ieseau ca ciupercile dupa ploaie , il lua cu friguri si el se uita , asa rupt din soare cum era, la ciuperci si la greseli. In ultima banca canta cineva. Cum il chema?

- Cate persoane pot muri intr-o fractiune de secunda?
- De cate ori te poti trezi intr-o fractiune de secunda?
- Visele tale sunt legate-n serie.
- Daca se arde ceva, ma ard de tot?

3 comments:

daniel said...

initial aveam impresia ca urmeaza un fel de dialog absurd, dar, citind pana la capat, nu doar ca s-a diminuat orice de genul, dar s-au strecurat o multime de chestii in plus. nu e nici macar hazliu. m-as fi asteptat la o soarta mai buna pt. acest text. si de ce l-ai numit "stomac"? :D

miruna. said...

ma gandeam ca e destul de clar ( because of the page layout and stuff) ca am postat o gramada de chestii ramase prin drafts. deci nu era in niciun caz un text, erau mai multe.
i wasn't trying for one second to be funny, and i'm sure glad you don't find this funny.
cat despre absurditatea dialogului , i guess it's just a matter of how much can one understand.
the title has a complicated background, dar o explicatie simpla si la indemana ar fi ca in stomac se aduna si amesteca mancarea, cum s-au adunat si amestecat si aici mai multe.

o seara buna si imi pare rau pentru soarta ce i-am dat-o postului.

daniel said...

that's all right with me (i see your point now) :)