multumesc.

Din cate stiu , ar putea sa se termine si maine, sa ne trezim dimineata si sa nu mai fim agitati, sa nu mai fim surescitati, sa nu mai fim entuziasmati, sa nu mai fim antrenati. In niciun fel, de nicio culoare , va dati seama cat de importante sunt cuvintele cu "ati"? Ati face bine, a-ti face tie bine.
Din cate stiu am putea sa ne trezim maine dimineata . Sa ne trezim si atat. Sa nu mai am ce sa fac pentru ca odata ce m-am trezit de tot , o sa raman treaza. Si o sa te trezesc si pe tine.
Si o sa fim o viata intreaga treziti. Si o sa fim o viata intreaga amortiti, neimpliniti, scarbiti, plictisiti. Stii cat de putin inseamna cuvintele astea cu "iti", iti dai seama?

Daca o sa vina dimineata aia o sa ne pierdem mult. Mai mult decat atunci cand ne-am pierdut aiurea printr-un oras care era facut din firmituri. Mai mult decat orice. O sa fim rasfirati in cele patru colturi ale noastre si o sa privim tot timpul inainte. Si o sa ne ducem unul pe altul in spate tot inainte. Si nu o sa ne mai gandim cum era inainte.
Nu o sa ne mai gandim, o sa fim , o sa fim treziti de lume intr-o lume la care nu ne-am gandit pana atunci.

Din dimineata aia , nu o sa mai gandim lumi. Nu o sa mai gandim foehnuri care sa-si ia micul-dejun in America, nu o sa mai gandim ciocolata ca anotimp , nu o sa mai gandim filme si carti si arte. Nu o sa mai gandim tacamuri, nici diletantismul motoarelor, nici pretexte inutile de culoare. Nu o sa mai gandim universuri in expansiune intr-o cana, nu o sa mai gandim urme de vopsea pe nicaieri, nu o sa mai gandim par ars si piele arsa, nu o sa mai gandim toti oamenii pe care i-am gandit, nu o sa mai gandim toti oamenii cu care ne-am gandit, la care ne-am gandit, nu o sa ne mai gandim la inima care ne gandeste pe noi. In dimineata aia, o sa raman fara minte, fara inima, fara oameni, fara 9 vieti, fara alte 2 paralele, in dimineata aia o sa raman in lume si atat.
Pana atunci vreau sa va gandesc pe toti, cu ochi mari de emotii si paci si nesomn netrezit.

Daca o sa vina dimineata aia, sa ma scuzati, o sa va las balta si o sa dorm pana tarziu.
Si chiar daca unii va treziti, eu o sa ma gandesc la voi.

2 comments:

Vlad said...

hmmm... ar trebui sa scrii mai des :)

Fotograf Alexandra said...

Este foarte frumos articolul tau,foarte inspirant si cu tente destul de profunde. Felicitari pentru complexitatea gandurilor prin care treci.