hotel .

- Nu se mai grabeste nimeni de la un timp . Nu mai alearga nimeni sa spuna da , sa intrebe de ce , sa explice sau sa inteleaga , nu se gandeste chiar nimeni ca poate nu mai e timp?
- De ce n-ar mai fi?
- Pentru ca timpul se grabeste sa scape de noi . Si noi nu mai scapam de nimic.
- Hai sa fim contra timp.
- Am fost mereu in contratimp.
- Si?
- Acum nu mai am impotriva cui sa fiu.
- Atunci, ma grabesc.

***

- Voiam sa merg pe jos, sa ma asez , sa astept. M-am sufocat pe drum. M-am ridicat , am mers pe jos , m-am asezat si m-am sufocat. Fara sa mai astept.
- Hai sa ne ridicam .
- Asteapta.

***

- Nu trebuie sa dormi. Nu trebuie sa mai visezi, nu trebuie sa te mai gandesti, nu trebuie sa iti mai imaginezi si in niciun caz sa ma crezi. E prea mult , se aglomereaza prea multe, nu poti sa le faci pe toate, nu mai poti sa faci nimic, nu mai ai timp , timpul tau isi da intalnire cu altcineva, timpul tau e dependent de cafea, timpul tau e dependent de toate curvele care asteapta in noroi , timpul tau si-a luat campii si te-a lasat.
- Hai sa luam foc .


----------------
Now playing: The Knife - N.Y. Hotel
via FoxyTunes

No comments: