in tin(e) dere.

- Spune-mi ce sa fac.
- De ce?
- Spune-mi ce sa fac , spune-mi ce vrei sa fac , spune-mi ce trebuie sa fac. Si o sa te ascult si o sa fac orice altceva. Si cand o sa imi inchizi telefonul o sa stiu de ce. Pana atunci ne plimbam pe strazi , intinse prin oras, printr-un oras care se intinde pe oameni, in care oamenii se intind prea mult , se intind pe alti oameni, si oamenii se intind prin ei, peste ei , pana la ei . Spune-mi ce sa fac si cand nu se mai intinde orasul pe strazile lui , o sa ramanem intinsi peste oamenii nimanui . Tu sa-mi spui ce sa fac si eu o sa inteleg de ce nu te mai intinzi nici tu.
- Nu o sa-ti inchid niciodata telefonul.
- Sa-nchizi orasul atunci.
- Ce-are a face orasul?
- N-are.



----------------
Now playing: Flobots - Handlebars
via FoxyTunes

No comments: