0,311 - fara frecventa.

Mallarmean, barbian, foartian, spune-mi o poezie. Cu forta. Ia-ma de mana, si du-ma, mallarmeana, dar barbiliana si deloc foartiana pe strazi bucolice, de magnitudini catastrofice. Sa ne privim prin lentile cu dioptrii gnosice, abiotice, tarotice. Si cu tot avantul tau sa ne pregatim sa stam. Mallarmeani, barbio-barbiliani si pseudo-foartiani. Da-mi o elipsa, eclipsa pentru orice lipsa . Zi-mi ca-s orfista, trairista, hedonista . Fa-o din culpa si demonstreaza-mi ca rascolnicii nu sunt vinovati. Spune-mi truisme de sorginte lapidara, spune-mi de toate si peste poate impinge-ma dintr-un aforism in altul pana cand sange mallarmean, barbilionic si histrionic sa-mi vina-n obraji. Si cand o sa ma intrebi de ce iti vorbesc in dodii, in geometrii si in alte realitati imediate si eterogene sa cadem intr-o coma ce depaseste timpurile noastre si sa ramanem toata viata sa ne uitam la televizor la reportaje despre expozitii nunu.

Lasa-ma-n tendinta mea spre contorsionism lingvistic , manieristic si altele terminate in istic . Altele la fel de terminate ca altele pe care le stim. Lasa-ma-n voie, de bunavoie, sa ma enervez prozodic si sa aglomerez conglomerate de cuvinte aristocrate in spatiul de nimic ontic dintre noi.

Lasa-ma asa cum ma lasi cand ma lasi balta.

hai, lasa.

4 comments:

castleless said...

!

miruna. said...

din asta inteleg ce vreau, nu?

castleless said...

exprima multe. dificil si probabil chiar plictisitor de spus fiecare in parte.
ca este un articol care merita atentie. (in sensul ca imi place)
ca este de retinut (mi'a provocat ceva idei ref posibile actiuni pe care nu le'am facut din... mecanicitate, din rodarea in viata gri). mi'a aratat ca, la naiba, urlu ca vreau ceva ne-gri, iar cand am sansa... ma asez comod si hibernez.
ca oau.
ca... felicitari.
ca... o gramada de chestii d'astea.

miruna. said...

multumesc si ma bucur ca ti-a dat niste idei. despre comoditate si hibernare cred ca toti ajungem cumva, invariabil tot la asta. motivele sunt multe dar asta e deja alt polemica.

multumesc, din nou.